Редакція пізнавально – розважального дитячого журналу «Професор Крейд» запрошує до участі у Всеукраїнському дитячому конкурсі «Welcome to Ukraine! Вітаємо в Україні!», що проводиться з 5 березня 2012 року по 30 червня 2012 року.
Учасники конкурсу:
Учні початкових класів (6-12 років) разом з учителями; Вихованці позашкільних навчальних закладів (гуртків, секцій тощо) разом з керівниками
Умови участі в конкурсі:
Створіть колективну конкурсну роботу (книжку, журнал, стінгазету, об’ємну саморобку, аплікацію, вишивку тощо) на тему "Welcome to Ukraine! Вітаємо в Україні!”, в якій розкажіть, за вибором, про архітектурні об’єкти, визначні місця, історичні події та видатних особистостей рідного краю. Напишіть коротке оповідання до роботи українською та англійською мовами. Обсяг оповідання — 10-15 речень. Надішліть роботу з копіями передплатних абонементів на друге півріччя 2012 р. на журнал "Професор Крейд” на адресу редакції до 31.05.2012 р.
Шановні батьки, нам би дуже хотілося, щоб цей матеріал став вашим помічником. Кожна мати та кожний батько хоче, щоб спілкування з дитиною приносило радість, щоб було взаєморозуміння і дружба. Хоча часом це нелегко. Дитина своєю поведінкою часто ставить перед батьками складні завдання: як відреагувати на спалах злості, неслухняності, що робити, якщо дитина пригнічена і невпевнена у собі, як допомогти їй налагодити контакт з однолітками, як бути, якщо ваша надмірно активна дитина не може всидіти і п'яти хвилин на одному місці... У батьків може виникати багато неприємних почуттів – злість, розчарування, безпорадність, почуття провини за те, що не змогли чомусь навчити.
Сподіваємося, що в цьому матеріалі ви знайдете ті ідеї, що допоможуть вам справлятися зі складними ситуаціями, полегшать ваше життя і зроблять батьківство захоплюючим. Про те, як спілкуватися з дитиною, можна говорити нескінченно багато. Ми виділили деякі загальні принципи, що можуть бути корисними в різних ситуаціях. І більш докладно розглянули деякі ситуації, що, з досвіду консультативної роботи з батьками, часто викликають труднощі. Щасти вам!
Те, як ми ставимося до дитини, та й не тільки до дитини, впливає на те, чи зможемо ми знайти спільну мову, досягти взаєморозуміння, задоволення, радість у відносинах. Що ж важливо в нашому ставленні до дитини? Важливо приймати її. Це означає
... Читати далі »
Досить часто конфлікти з дитиною виникають тоді, коли дитина не чує батьківських прохань чи вказівок. Це може бути пов'язане з проблемою відносин між вами і дитиною. Наприклад, коли спілкування в основному зводиться до вимог і вказівок. Тоді дитина протестує проти цього і виявляє упертість. Чи, навпаки, коли батьки потурають дитині, не привчають її до того, що в неї є якісь обов'язки. У той же час, важлива і форма, у якій ми просимо дитину щось зробити.
• Позитивно формулюйте звернення до дитини. Кажіть дитині що робити, замість того, щоб вказувати, чого не робити. Наприклад, замість: «Не дряпайся по меблям», треба сказати: «Злізь зі столу». • Не поєднуйте в одному проханні чи вказівці декілька. Давайте вказівки по одній, а не всі разом. Розділяйте великі прохання чи вказівки на декілька невеликих. Наприклад, замість: «Прибери свою кімнату», скажіть: «Склади кубики в коробку», «Постав взуття в шафу». • Говоріть дитині точно, що потрібно зробити. Замініть такі висловлення як «Будь гарним» чи «Роби правильно», більш точними, такими як «Говори пошепки» чи «Будь ласка, сядь за стіл». • Звертайтеся до дитини спокійно. Діти повинні навчитися реагувати на нормальний тон голосу, а не на крик, авторитарний тон чи благання. • Говоріть чемно і з повагою. Прохання і вказівки повинні бути чіткими і ясними, в них не повинно бути неповаги до
... Читати далі »
Деякі проблемні питання забезпечення конституційної рівності прав громадян у доступі до початкової освіти. Нещодавно Верховною Радою України прийнято закон, яким внесено зміни до статті 18 Закону України «Про загальну середню освіту», а саме доповнено статтю частиною сьомою такого змісту: «Забороняється перевіряти рівень знань під час зарахування дітей до загальноосвітнього навчального закладу, крім гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів)», автор законопроекту народний депутат України О. Б. Фельдман. Нагадаємо, що стаття 18 зазначеного Закону має назву «Зарахування учнів» і стосується не тільки зарахування учнів в перші класи, але й у старші. Такий висновок випливає, зокрема із змісту частини другої, згідно з якою зарахування учнів до загальноосвітнього навчального закладу проводиться наказом директора, що видається на підставі заяви, за наявності медичної довідки встановленого зразка і відповідного документа про освіту (крім учнів першого класу). В той же час, прийнятий Закон має назву «Про внесення змін до статті 18 Закону України «Про загальну середню освіту» (щодо запобігання дискримінації при вступі до початкової школи)». Тобто якщо стаття визначає порядок зарахування учнів у будь-які класи, то зміни торкнулися лише початкової школи. Не зосереджуючись на певних вадах законодавчої техніки прийнятого закону, слід звернути увагу на
... Читати далі »
Підведено підсумки Всеукраїнської інтерактивної природознавчої гри ”Колосок" в початковій школі. Із 88 учасників 2-4 класів нашої школи призерами гри стали 27 учнів. Вони отримали сертифікат «Золотий колосок». Ще 45 школяриків і школярочок стали власниками сертифікатів «Срібний колосок». Окрім сертифікатів, всі діти отримали в подарунок від «Колоска» пізнавальні календарі та наклейки. Нових досягнень і перемог!
Примите наши поздравленья В международный женский день! Пусть будет ваше настроение Всегда цветущим, как сирень, Пусть будет жизнь прекрасна ваша, И дети счастливы всегда, Пусть дом ваш будет полной чашей! Удачи, счастья и добра!
Про внесення змін до Положення про похвальний лист "За високі досягнення у навчанні" та похвальну грамоту "За особливі досягнення у вивченні окремих предметів" Відповідно до статті 23 Закону України "Про загальну середню освіту" та з метою приведення у відповідність із законодавством України
НАКАЗУЮ:
1. Внести до Положення про похвальний лист "За високі досягнення у навчанні" та похвальну грамоту " За. особливі досягнення у вивченні окремих предметів", затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 11 грудня 2000 року № 579, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 грудня 2000 року за № 923/5144 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 17 березня 2008 року № 187) такі зміни: 1.1. Пункт 1 викласти в такій редакції: «І. Похвальним листом "За високі досягнення у навчанні" (далі - Похвальний лист) нагороджуються учні 2-8-х та 10(11 )-х класів навчальних закладів системи загальної середньої освіти усіх типів і форм власності (далі - навчальні заклади), які мають високі досягнення (10-12 балів) з усіх предметів за відповідний навчальний рік.». 1.2. Пункт 2 викласти в такій редакції: «2. Похвальною грамотою "За
... Читати далі »
Завтра, 03.03.2012року, робоча субота. Заняття з майбутніми першокласниками відміняються. Наступна субота, 10 березня, - вихідний день. Школа майбутнього першокласника продовжить свою роботу 17 березня 2012 року за звичайним розкладом.
На виконання доручення Кабінету Міністрів України від 10.01.2012 № 375/1/1-12 з нагоди "Дня охорони праці в Україні – 2012” у рамках Всесвітнього дня охорони праці Держгірпромнаглядом України оголошено конкурс дитячого малюнка «Охорона праці очима дітей». Дорогі діти, чекаємо на ваші малюнки. Роботи здавати класним керівникам.