Редакція пізнавально – розважального дитячого журналу «Професор Крейд» запрошує до участі у Всеукраїнському дитячому конкурсі «Welcome to Ukraine! Вітаємо в Україні!», що проводиться з 5 березня 2012 року по 30 червня 2012 року.
Учасники конкурсу:
Учні початкових класів (6-12 років) разом з учителями; Вихованці позашкільних навчальних закладів (гуртків, секцій тощо) разом з керівниками
Умови участі в конкурсі:
Створіть колективну конкурсну роботу (книжку, журнал, стінгазету, об’ємну саморобку, аплікацію, вишивку тощо) на тему "Welcome to Ukraine! Вітаємо в Україні!”, в якій розкажіть, за вибором, про архітектурні об’єкти, визначні місця, історичні події та видатних особистостей рідного краю. Напишіть коротке оповідання до роботи українською та англійською мовами. Обсяг оповідання — 10-15 речень. Надішліть роботу з копіями передплатних абонементів на друге півріччя 2012 р. на журнал "Професор Крейд” на адресу редакції до 31.05.2012 р.
Шановні батьки, нам би дуже хотілося, щоб цей матеріал став вашим помічником. Кожна мати та кожний батько хоче, щоб спілкування з дитиною приносило радість, щоб було взаєморозуміння і дружба. Хоча часом це нелегко. Дитина своєю поведінкою часто ставить перед батьками складні завдання: як відреагувати на спалах злості, неслухняності, що робити, якщо дитина пригнічена і невпевнена у собі, як допомогти їй налагодити контакт з однолітками, як бути, якщо ваша надмірно активна дитина не може всидіти і п'яти хвилин на одному місці... У батьків може виникати багато неприємних почуттів – злість, розчарування, безпорадність, почуття провини за те, що не змогли чомусь навчити.
Сподіваємося, що в цьому матеріалі ви знайдете ті ідеї, що допоможуть вам справлятися зі складними ситуаціями, полегшать ваше життя і зроблять батьківство захоплюючим. Про те, як спілкуватися з дитиною, можна говорити нескінченно багато. Ми виділили деякі загальні принципи, що можуть бути корисними в різних ситуаціях. І більш докладно розглянули деякі ситуації, що, з досвіду консультативної роботи з батьками, часто викликають труднощі. Щасти вам!
Те, як ми ставимося до дитини, та й не тільки до дитини, впливає на те, чи зможемо ми знайти спільну мову, досягти взаєморозуміння, задоволення, радість у відносинах. Що ж важливо в нашому ставленні до дитини? Важливо приймати її. Це означає
... Читати далі »
Досить часто конфлікти з дитиною виникають тоді, коли дитина не чує батьківських прохань чи вказівок. Це може бути пов'язане з проблемою відносин між вами і дитиною. Наприклад, коли спілкування в основному зводиться до вимог і вказівок. Тоді дитина протестує проти цього і виявляє упертість. Чи, навпаки, коли батьки потурають дитині, не привчають її до того, що в неї є якісь обов'язки. У той же час, важлива і форма, у якій ми просимо дитину щось зробити.
• Позитивно формулюйте звернення до дитини. Кажіть дитині що робити, замість того, щоб вказувати, чого не робити. Наприклад, замість: «Не дряпайся по меблям», треба сказати: «Злізь зі столу». • Не поєднуйте в одному проханні чи вказівці декілька. Давайте вказівки по одній, а не всі разом. Розділяйте великі прохання чи вказівки на декілька невеликих. Наприклад, замість: «Прибери свою кімнату», скажіть: «Склади кубики в коробку», «Постав взуття в шафу». • Говоріть дитині точно, що потрібно зробити. Замініть такі висловлення як «Будь гарним» чи «Роби правильно», більш точними, такими як «Говори пошепки» чи «Будь ласка, сядь за стіл». • Звертайтеся до дитини спокійно. Діти повинні навчитися реагувати на нормальний тон голосу, а не на крик, авторитарний тон чи благання. • Говоріть чемно і з повагою. Прохання і вказівки повинні бути чіткими і ясними, в них не повинно бути неповаги до
... Читати далі »